понедељак, 5. март 2018.

Trend sedamdesetih | Trend of the seventies

-Heeej svima. Eto mene sa novim postom. Odlucila sam da ovo bude malo drugaciji post. Mislim da do sada nije bilo postova ovog tipa na mom blogu. Danas cu podeliti sa vama svoje misljenje o trendu koji je bio zastupljen sedamdesetih godina. Otkricu vam sta se meni dopada, a sta ne od stvari koje su se rada nosile.
Naravno, u komentarima mozete ostaviti vase misljenje o tome. ❤

1. Siroke pantalone
-Hmm, pa ja sam neko ko i voli i ne ovaj odevni omad. Ali volim da nosim nesto sto je udobno, tako da ako bi se osecala prijatno u njima sigurno bi ih obukla.













2. Siroke suknje
-Siroke,duge suknje su meni omiljene. Nadamse da ce uvek biti u trendu. To je nesto je najudobnije za nosenje leti.













3. Rese na odeci
-Hm, pa ovo je slatko. Ali bas i ne volim te rese.













-Dosli smo do kraja posta. Ja se izvinjavam ako je kratak.  Nadam se da vam se dopao.
Pozdravljam vas,
do sledeceg posta. ❤

4 коментара:

  1. Drago mi je da si pisala i o nekim drugim temama i iznijela i svoje mišljenje. Što se tiče populatnih zvono hlača kao osnovac nosila sma iste i bile su jako udobne. Moram priznati da sam bila veliki zaljubljenik istih. No, sada ne znam baš kako bih se usudila da ih ponovo obučem. Navikla sam se na ove uske nogavice ^_^
    Zbog visine izbjegavam duge haljine i suknje, ali zato obožavam resice ^_^

    Želim ti ugodnu i produktivnu sedmicu :*

    ОдговориИзбриши
  2. Što se farmerki tiče, od kad znam za sebe nosim uske modele i uopšte nisam navikla da nosim široke pantalone (bile one farmerice ili šta god već) i jako se čudno osećam u tome. Duge suknje izgledaju stvarno lepo, i sviđa mi se taj trend, ali ja to nikad nisam nosila, iako imam jednu, koju sam zapravo jednom obukla tokom celog života ali jako se neprirodno osećam u njoj. A resice su mi okej i volim ih, ali ne nešto preterano. Znači, ne na pantalonama ili tako nešto, ali na jesenjoj/ prolećnoj jakni, eventualno nekim braon čizmama - da. Super post. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Podsjetila si me na djetinjstvo s ovim širokim hlačama, nosila sam ih kao mala! Primjetila sam da se trend vraća i moram priznati da mi se sviđa. Zanimljivo mi to koliko se moda samo vrti u krug. Resice jako volim na svakom komadu odjeće. Super post! :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopada taj trend i često nekam iskombinujem neki outfit u tom fazonu. Super post ! <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши