четвртак, 9. новембар 2017.

Prednosti zivota na selu | Transferring life to the village

-Heeeej svima. Danas vam donosim malo drugaciji post, nadam se da ce vam se dopasti.
Naime, podelicu sa vama par cinjenica koje smatram kao prednosti zivota na selu.
-Prva jeste ta da na selu imate vecu slobodu. Imate svoje dvoriste i mozete stalno biti napolju, dok u gradu vecinu slobodnog vremena provodite unutra jer vas prijatelj bas tada ima obaveza i nemoze da proseta sa vama.
-Velika prednost jeste i za osobe koje vole da gaje biljke, jednostavno mozer zasaditi cvet u dvoristu dok je u gradu to malo komplikovano
-Takodje je lakse i ljudima koji imaju kucnog ljubimca, desava se da ponekad jednostavno nemate snage da prosetate kuce, dok u selu mozete ljubimca pustiti da bez povodca da proseta po dvoristu
-Takodje prednost na selu jeste ta sto nema toliko buke i guzve. Jednostavno svako ima svoj mir.
-Takodje je prednost ta, sto se komsije uvek pomazu medjusobno.
-Iskreno meni se na selu navise dopada to sto naprimer kada sam nervozna ili neraspolozena mogu sama da prosetam ili sednem pored reke ili na nekom vrhu sa koga je lep pogled na selo ili prirodu, bez da me neko osudjuje sto sam sama izasla.

-To je to, za ovaj post. Nadam se da vam se dopada. Pisite mi vasa misljenjaa.❤


-Hey everyone. Today I bring you a little different post, I hope you will like it. Namely, I will share with you a couple of facts that I consider as the benefits of living in the countryside. -The first is that you have more freedom in the village. You have your own yard and you can always be outside, while in the town spend most of your free time inside, because your friend is very busy and can not come with you. -It is also a great advantage for people who like to plant, you can simply plant a flower in the yard while it's a bit complicated in the city -It is easier for people who have a home-loving pets, sometimes you just do not have the strength to walk around the house, while in the village you can let the pet to leak through the yard - The advantage of the village is that there is not so much noise and noise. Simply everyone has their own peace. -There is an advantage, as neighbors always help each other. -I'm honest with myself in the village, I like it, for example, when I'm nervous or uninformed, I can sow myself or sit by the river or on a top with which a beautiful view of the village or the nature is beautiful, without somebody convicting me to come out myself. - That's it, for this post. I hope you like it. Write me your thoughts



5 коментара:

  1. Zanimljv post, sve ima svoje prednosti i mane pa ko kako voli :)

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma zanimljiv post.Kao mala zivela sam na selu,ali sam se kasnije preselila u gadu blizu njega,i tamo uvek idem vikendom :)

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, draga Sanja! Inače živim na selu, no trenutno studiram u gradu pa živim ovdje i moram priznati da mi fali selo, iako je grad u kojem studiram dosta malen i tih pa mi to odgovara.

    Sve ima svoje pozitivne i negativne strane, pa tako i ovo. No, meni će moje selo zauvijek ostati u srcu. Obožavam tišinu i mir, kao i provođenje vremena u prirodi. Super post, zaista! :) ♥

    Poljupci iz Hrvatske!

    What's up, Ivy?

    ОдговориИзбриши
  4. Ja živim na selu, nije to ono selo sa farmama, ali je udaljeno od grada 2km. Sasvim dovoljno da se udaljim od gradske buke i uživam u miru.

    Odlična ideja za post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Ne živim u selu, ali sam koliko-toliko upoznata sa njim jer svako leto idem kod babe i dede na letovanje tamo i uvek se oduševim, sela zaista jesu mnogo bolja od gradova, samo mi je žao što se ona sve više i više smanjuju i nestaju jer deca beže u neko bolje sutra, tražeći ga u gradu, kao da je grad tron, ali tek kada se nastani ovde, vidi se koliko je seoski život mnooogo puta bolji.... Živim u manjem gradu, pa je na neki način i mirniji i malo sličniji selu, tako da mogu reći da uživamo u istim stvarima, odlazak do reke ( Dunava ) , šetališta, brda.... <3<3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши