четвртак, 2. новембар 2017.

Empties #2

-Heeeej svima, eto mene opet na blogu. U danasnjem postu sam odlucila podeliti sa vama misljenje o proizvodina koje sam potrosila u prethodnom periodu. Pa da ne duzim mnogoo, predjimo na post..

-Prva stvar su ove vlazne maramice. Kupljene su u nekom super markeru valjda, nisu nista posebno, ali uvek posluze.








-Sledeca stvar jeste EVELINE korektor, ne secam se gde je kupljen. Iskreno i nema bas veliku pokrivnu moc, ali nije los ako nemate mnogo nepravilnosti na licu.








-Zarim amo GABRINI kreon, jako davno sa ga kupila ne secam se gde. Uglavnom jako ga dugo imam i ima neki cudan niris pa sam odlucila da ga bacim.








-Ii poslednji proizvod koji se nasao medju eptisima jeste PUZZLE korektor. Moram priznati da ga nisam bas u potpunosti potrosila, ali cu ga rado istrositi. S obzirom da imam problema sa bubuljicama, ovo je nesto sto me polako spasava. Moze se koristiti i u toku dana pre pudera ili bb kreme, a mozete ga stavljati i uvece pred spavanje direktno na bubuljicu i tako spavati. Ujutro ce bubuljica skoro nestati. Ja sam bas zadovoljna ovim proizvodom i sigurna sam da cu ga kupiti ponovo.












-Ii dosli smo do kraja ovog posta. Ja se nadam da vam se dopao. Obavezno ostavljajte vasa misljenja u komentarima. Voliim vas i pozdravljam do sledeceg posta!! 😘

5 коментара:

  1. super post :) puzzle koretkor mi deluje odlicno

    oazalepote.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post. Uz tako malo riječi mnogo toga je rečeno i stvarno sam uživala u čitanju. Nisam koristila ni jedan od proizvoda 😊

    ОдговориИзбриши
  3. Vrlo originala ideja, super post :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Više volim tekuće korektore nego u sticku, ali ovaj izgleda zanimljivo! :)

    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  5. Super su mi inače korektori u stiku, no ove proizvode još nisam probala.

    Hvala što si podijelila ovaj post s nama. Uživaj u ostatku dana! :)

    ♡ whatsupivy.com ♡

    ОдговориИзбриши