недеља, 13. август 2017.

Odgovori na vasa pitanja #2

-Heeej ljudi, eto mene opett. Danas dam odlucila da odgovorim na vasa pitanja. Ovo je drugi deo, jer je bilo bas dosta pitanja.
Pa pocnimoo odmah.

1. Imas li kucnog ljubimca?
-Da imam. To su dva psa, zovu se Fleki i Cupko. Cupko je mladji, manjeg je rasta i ima dugacku dlaku, crne boje.
Takodje imam i cetiri macke. :)

2. Koju muziku slusas, umes li da pevas, sviras li nesto?
-Sto se muzike tice, slusam sve. Volim da pevam, ali smatram da ne umem bas predivno da pevam. Za sada ne sviram nista. Ali mnogo volim da igram.

3.Omiljena hrana, umes li da kuvas?
-Omiljena hrana mi je sarma. Ne umem da kuvam bas neke specijalitete, ali znam da napravim przenice, mafine, supu da skuvam, hah xd.

4. Utisci o tvom blogu, planiras li jos neke novitete da uvedes, omiljene blogerke koje pratis?
-Mislim da je moj blog okej za sad. Ali kako se vremenom bude povecavao broj pratioca i pregleda tako cu dodavati nove rubrike, takodje cu se truditi da postovi budu sto kvalitetniji. Sto se tice blogerki, pratim dosta njih ali necu sada da izdvajam.

5. Koje ti je omiljeno godisnje doba?
-Volim sva godosnja doba, ali nekako najvise prolece.

6. Omiljeni sladled?
-Definitivno stracetela i cokolada.

7. Koji ti je omiljeni sok?
-Sok od zove.

8. Zima ili Leto?
- Volim zimu, ali ne toliko zbog leda po putu. Tako da biram leto.

9. Koliko cesto se sminkas?
- Sminkam se kada izadjem negde , ali se to uglavnom svodi na maskaru i BB kremu, sada leti posto je vruce.

10. Omiljena uspomena?
- Imam jako puno uspomena jos iz vrtica, osnovne skole i talo dalje. Ali mislim da mi je najdraza uspomena matura i ti zadnji dani u osnovnoj skoli.

11. Najbolji dan ove godine?
- Uh, bilo je puno dobrih dana. Definitivno su to dani provedeni sa drustvom.

12. Najdrazi grad?
- Ako se misli nagrad u kome sam bila, onda je to Novi Sad. A ako se misli na najdrazi grad koji bih zelela da obidjem onda je to London.

-Ii to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopao. Vi koji ste propusili najavu za q&a ne brinite bice jos prilika.
Ljubim vas do sledeceg posta. ❤



8 коментара:

  1. Super post! Odgovori su baš zanimljivi i drago mi je što sam saznala još nešto o tebi,nasmijala si me s onim s kuhanjem-isto i ja,ne znam ništa pretjerano osim hrenovki,juhi i naravno muffina :p

    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!Zanimljivi odgovori,opet,i uživala sam čitajući ovaj post.Činiš se kao jednostavna i zabavna djevojka :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv post. Mnogo mi se dopadaju odgovori tvoji na dva navedena pitanja. Voljela bih da si ubacila i sliku ljubimaca, ali i ovako je super ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Sada nisam ubacila sliku ljubimca, ali bice prilike, pa cu ubaciti. ❤

      Избриши
  4. Bas sam se radovala ovom postu! Jako interesantni odgovori, kao sto rekoh, drago mi je da saznam nesto novo o tebi! Odlican post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши