субота, 5. август 2017.

Mini haul

-Hejj svimaaa, evo mene opet na blogu. Danas sam odlucila da uradim Haul. Pokazacuvam par stvarcica koje sam kupila ili dobila u poslednje vreme.. Nema ih bas puno ali se svakako nadam da ce vam se dopastii..
Pa pocnimoo.

-Prva stvar koju cu vam pokazati, jeste torba. Narucila sam je pre nekih mesec dana. Ii prezadovoljna sam.


-Zatim jedan modni detalj, sat. Mislim da ste ga vec videli u nekom od pre predhodnih postova, takodje narucen preko neke intagram stranice.


-Takodje pre izvesnog vremena kupila sam i patike. Odabrala sam bas bele da bih mogla lakse da kombinujem.


- Sledece sto cee videti jeste dzemper, njega sam takodje odavno dobila, ali sam se rk saa setila da uradil haul.
Kupljen je u OVS radnju.


-Zatim jedna majca, deluje klasicno, ali na rukavima ima zanimljive detalje.



-Zatim jedan parfem, ne znam gde je kupljen, ali predobroo mirisee.



-I poslednja stvar jeste nesto cemu sam se najvise obradovala. A to je paleta koja sadrzi 24 senki za oci, 8 ruzeva, 6 sjajeva za usne, jedan puder, jednu maskaru. Posto sam je dobila ne znam odakle je kupljena, ali mislim da je mozete navi na netu.





- I to bi bilo to za ovaj post. Ako vam se dopao obavezno napisite u komentarima.
Ljubimm vass❤



5 коментара:

  1. Sjajan haul,majice i patike su preslatkee!!♥♥

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Haul je predivan, draga. Najviše mi se sviđaju patike.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopao HAUL <3
    Slike su divne a i ceo post zajedno sa njima, što se mene tiče, sat je definitivno najlepši <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan haul, draga! Mnogo mi se dopadaju sve stvarčice koje si kupila, pogotovo patike i sat. :D ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je haul. Stvarima sam oduševljena, ali nekako najviše paleticom ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши